
FORMY PŁATNOŚCI
Dbając o wygodę i bezpieczeństwo naszych Klientów zdecydowaliśmy się, aby obsługę płatności powierzyć jednej z największych firm na rynku, czyli Autopay (dawniej Blue Media).
Dzięki temu możemy Wam zaoferować przeprowadzanie transakcji na wszystkich urządzeniach i przy użyciu wielu metod płatności – szybkich przelewów, BLIK, kart płatniczych, płatności mobilnych (Apple Pay, Google Pay), portfeli elektronicznych czy rat.
Operatorem platformy shoper płatności jest Autopay sp. z o.o., ul. Powstańców Warszawy 6, 81-718 Sopot.
Platforma Autopay umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.
W ramach płatności kartą możliwe są płatności kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Autopay. Jeśli dokonałeś płatności przez Autopay, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres hello@heho.pl, podając numer zamówienia i numer płatności w systemie Autopay, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.
Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez Autopay czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Część z Państwa preferuje płatnością za pośrednictwem kart płatniczych. Za zakupy w HEHO zapłacicie Państwo kartami: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro. Płatności te są obsługiwane w ramach Autopay oraz Przelewy24. Na wpłynięcie płatności czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Jeśli chcecie Państwo zapłacić kartą wyemitowaną przez Bank z siedzibą poza Polską, zapraszamy do płatności Przelewy24.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów oferujemy możliwość płatności odroczonej za pośrednictwem PayPo. Na wpłynięcie płatności czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Zdając sobie sprawę z tego, iż dla części z naszych Klientów najwygodniejszą formą jest klasyczny przelew bankowy, również umożliwiamy taką opcję. Po złożeniu zamówienia możesz spodziewać się wiadomości mailowej z wszystkimi danymi niezbędnymi do dokonania przelewu. Na wpłynięcie płatności czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.