FORMY PŁATNOŚCI
Dbając o wygodę i bezpieczeństwo naszych Klientów zdecydowaliśmy się, aby obsługę płatności powierzyć jednej z największych firm na rynku, czyli Blue Media.
Dzięki temu możemy Wam zaoferować przeprowadzanie transakcji na wszystkich urządzeniach i przy użyciu wielu metod płatności – szybkich przelewów, BLIK, kart płatniczych, płatności mobilnych (Apple Pay, Google Pay), portfeli elektronicznych czy rat
Operatorem platformy shoper płatności jest Blue Media sp. z o.o., ul. Haffnera 6, 81-717 Sopot.
Platforma Blue Media umożliwia szybkie przelewy elektroniczne z konta bankowego, płatności kartą bankową debetową lub kredytową, płatności BLIK, Google Pay, Apple Pay. Szybkie płatności są możliwe z kont we wszystkich bankach o zasięgu krajowym oraz z kont w zdecydowanej większości lokalnych banków spółdzielczych.
Realizacja zamówienia rozpocznie się po zatwierdzeniu transakcji przez Przelewy24. Jeśli dokonałeś płatności przez Blue Media/, a nie otrzymałeś potwierdzenia o przyjęciu zamówienia - napisz na adres sklep@heho.pl, podając numer zamówienia i numer płatności w systemie Blue Media, będziemy wspólnie wyjaśniać sprawę.
Na wpłynięcie potwierdzenia płatności przez Blue Media czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.
Zdając sobie sprawę z tego, iż dla części z naszych Klientów najwygodniejszą formą jest klasyczny przelew bankowy, również umożliwiamy taką opcję. Po złożeniu zamówienia możesz spodziewać się wiadomości mailowej z wszystkimi danymi niezbędnymi do dokonania przelewu. Na wpłynięcie płatności czekamy trzy dni robocze. Jeśli potwierdzenie nie wpłynie, to zgodnie z zapisami Regulaminu Sklepu odstąpimy od umowy sprzedaży, o czym Cię powiadomimy.