Dzień dobry!
Poniżej znajdziesz przyjazny opis procesu zwrotu i reklamacji w naszym Sklepie.
Jeśli wolisz wersję z prawniczymi paragrafami zapraszamy to lektury naszego Regulaminu.
Odstąpienie Konsumenta od umowy, czyli JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?
- Jeśli jesteś Konsumentem (w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827, z późniejszymi zmianami), w związku z zawarciem umowy sprzedaży na odległość, masz prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania kupionych rzeczy.
- By odstąpić od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji pismem wysłanym pocztą tradycyjną lub pocztą elektroniczną na adres sklep@heho.pl a najlepiej prześlij nam wypełniony ten formularz.
- Odeślij do nas niezwłocznie zwracany produkt wraz otrzymanym dowodem sprzedaży.
- Adres do przesłania zwrotu:
HEHO sklep dla ceramika
ul. Winogrady 114
61-663 Poznań - Pamiętaj, abyśmy skutecznie mogli zakończyć proces zwrotu - zwracany produkt musi do nas trafić najpóźniej 14 dni od przesłania zgłoszenia o chęci zwrotu.
- Po otrzymaniu zwracanego towaru w ciągu 14 dni zwrócimy Ci zapłaconą kwotę w tej samej formie w jakiej była dokonana wpłata za zamówienie. Jeśli wolisz, byśmy przelali zwracana kwotę bezpośrednio na Twoje konto, wpisz je w formularzu zwrotu.
- Pamiętaj, że zgodnie z prawem możemy pomniejszyć zwracaną kwotę, jeśli zwracany produkt dotarł do nas uszkodzony. Zadbaj o zabezpieczenie zwracanych przedmiotów podczas przesyłki.
Szkoda, że tym razem nasz produkt nie do końca przypadł Ci do gustu. Niemniej zapraszamy na zakupy ponownie i mamy nadzieję, że wtedy będziesz w pełni zadowolona z wyboru.
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?